Історія
1995
Столична мережа автозаправних станцій KLO була заснована в 1995 році киянами. Перша АЗС під фірмовими кольорами і брендом KLO була відкрита в смт Корчувате. Відтоді компанія пройшла складний шлях, щоб досягти сьогоднішнього успіху. Починаючи з 1997, мережу KLO поповнювалася 3-4 АЗС щорічно.
2001
У період з 2001 по 2005 роки автозаправні станції KLO працювали під торговою маркою ТНК. За цей час наша мережа розширилась вдвічі, і акціонерами компанії було ухвалено рішення про вихід з торгової мережі і просуванні власного бренду KLO.
2005
Розширюючи географію присутності бренду KLO, компанія стає національною - наші АЗС з'явилися в Чернігівській і Житомирській областях. Рік потому ми запустили обслуговування по фірмовим смарт-картками KLO, чинним в нашій і партнерської мережі. Починає працювати «Гаряча лінія», оператори якої завжди готові відповісти на будь-які питання наших клієнтів.
2008
На своїх АЗК KLO пропонує не тільки пальне, а намагається задовольнити все більше потреб клієнта - від повноцінного гарячого обіду до мийки автомобіля. Щоб покрити щораз більше енергоспоживання, ми вирішили скористатися перевагами відновлюваної енергії. У 2008 році на АЗС мережі з'явилися сонячні колектори. З 2013 року в геліосистеми, твердопаливні котли, фотовольтаїку і термоаккумулятори було вкладено близько 6 млн гривень. Водночас близько 1 млн гривень на рік становить для KLO економічний ефект від «сонячного бізнесу».
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
2019
На сьогодні мережа автозаправних станцій KLO налічує понад 70 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях. Програма лояльності ДякуYOU system об'єднує понад 2 000 000 водіїв. Компанія є лідером серед операторів паливного ринку в області розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує громадські організації в питаннях захисту навколишнього середовища, розвитку спорту, волонтерських програм.
1995
Столична мережа автозаправних станцій KLO була заснована в 1995 році киянами. Перша АЗС під фірмовими кольорами і брендом KLO була відкрита в смт Корчувате. Відтоді компанія пройшла складний шлях, щоб досягти сьогоднішнього успіху. Починаючи з 1997, мережу KLO поповнювалася 3-4 АЗС щорічно.
2001
У період з 2001 по 2005 роки автозаправні станції KLO працювали під торговою маркою ТНК. За цей час наша мережа розширилась вдвічі, і акціонерами компанії було ухвалено рішення про вихід з торгової мережі і просуванні власного бренду KLO.
2005
Розширюючи географію присутності бренду KLO, компанія стає національною - наші АЗС з'явилися в Чернігівській і Житомирській областях. Рік потому ми запустили обслуговування по фірмовим смарт-картками KLO, чинним в нашій і партнерської мережі. Починає працювати «Гаряча лінія», оператори якої завжди готові відповісти на будь-які питання наших клієнтів.
2019
На сьогодні мережа автозаправних станцій KLO налічує понад 70 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях. Програма лояльності ДякуYOU system об'єднує понад 2 000 000 водіїв. Компанія є лідером серед операторів паливного ринку в області розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує громадські організації в питаннях захисту навколишнього середовища, розвитку спорту, волонтерських програм.
2008
На своїх АЗК KLO пропонує не тільки пальне, а намагається задовольнити все більше потреб клієнта - від повноцінного гарячого обіду до мийки автомобіля. Щоб покрити щораз більше енергоспоживання, ми вирішили скористатися перевагами відновлюваної енергії. У 2008 році на АЗС мережі з'явилися сонячні колектори. З 2013 року в геліосистеми, твердопаливні котли, фотовольтаїку і термоаккумулятори було вкладено близько 6 млн гривень. Водночас близько 1 млн гривень на рік становить для KLO економічний ефект від «сонячного бізнесу».
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
Соціальна
відповідальність
Корпоративна соціальна відповідальність повинна стати в Україні трендом.
Для столичної мережі KLO соціальна відповідальність - не лише ще один з кроків на шляху до європейських стандартів, а й щире бажання запропонувати допомогу там, де вона дуже потрібна. Для вирішення питань, в яких складно досягти потрібних результатів адміністративними методами, ми знаходимо нестандартні прийоми.
Для столичної мережі KLO соціальна відповідальність - не лише ще один з кроків на шляху до європейських стандартів, а й щире бажання запропонувати допомогу там, де вона дуже потрібна. Для вирішення питань, в яких складно досягти потрібних результатів адміністративними методами, ми знаходимо нестандартні прийоми.
Тендерні закупівлі
Компанія KLO відкрита до партнерства з тими, хто хоче будувати свій бізнес разом з нами. Ми проводимо тендери і ретельно вибираємо партнерів. Ми висуваємо прозорі умови і гарантуємо, що виграє той, хто запропонує найкращі і найбільш вигідні умови співпраці.
Вакансії
Компанія KLO шукає виняткових людей, які вміють вражати, визначили своє покликання
і закохані в свою справу. Ми з радістю приймемо вас в нашу команду, якщо ви поділяєте нашу
найголовнішу цінність - задоволення клієнта.
Якщо ви хочете працювати в компанії KLO, відправляйте резюме на електронну адресу:
job@klo.ua
Керівник PR-відділу
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO!
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані в свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди керівника PR-відділу!
Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1Б.
Запрошуємо Вас стати частиною команди, якщо Ви:
- Маєте досвід роботи на аналогічній позиції від 3х років;
- Здобули дружні стосунки з представниками ЗМІ;
- Вмієте здійснювати професійний моніторинг ЗМІ (знання моніторингових програм);
- Володієте словом: відмінно та швидко пишете прес-релізи, статті, інтерв’ю тощо;
- Проявляєте ініціативу, створюєте та реалізовуєте проєкти, про які говорить ринок та якими пишається команда.
Що потрібно робити:
- Розробка та реалізація PR стратегії компанії відповідно до бізнес-цілей;
- Антикризовий PR, SERM;
- Аналіз PR активності конкурентів;
- Моніторинг ЗМІ (інфо-поле компанії, конкурентів);
- Проведення переговорів та налагодження співпраці з ключовими ЗМІ;
- Пошук партнерів та реалізація партнерських проєктів;
- Робота з соцмережами та керування відповідними командами;
- Створення інфоприводів;
- Генерування та створювання PR проявів: інтерв’ю, прес-релізи, статті, івенти, проєкти;
- Аналіз ефективності проведених PR-кампаній та підготовка презентацій по результатам роботи;
- Внутрішній PR;
- Допомога HR департаменту у розробці та реалізації стратегії формування іміджу бренду роботодавця та підвищення його впізнаваності.
Приєднавшись до нас Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Графік: 5/2;
- Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
- Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК які працюють під брендом KLO;
- Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94
або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
| 20.12.2024
Для преси
PR-відділ мережі АЗК KLO
Якщо вам потрібна інформація про компанію KLO або коментар експертів паливного ринку, зверніться, будь ласка, в наш відділ зі зв'язків з громадськістю. Ми будемо раді відповісти на ваші запитання в найкоротші терміни.
