Історія
1995
2001
2005
2008
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
2019
1995
2001
2005
2019
2008
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
Соціальна
відповідальність
Для столичної мережі KLO соціальна відповідальність - не лише ще один з кроків на шляху до європейських стандартів, а й щире бажання запропонувати допомогу там, де вона дуже потрібна. Для вирішення питань, в яких складно досягти потрібних результатів адміністративними методами, ми знаходимо нестандартні прийоми.
Тендерні закупівлі
Вакансії
Менеджер проєктів відділу CRM
Ми компанія, що працює під брендом KLO!
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Наразі ми в пошуку Менеджера проєктів відділу CRM у Департамент маркетингу.
Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б
Запрошуємо Вас стати частиною нашої KLO-родини, якщо Ви маєте:
- Досвід роботи з програмами лояльності від 2-х років;
- Вищу освіту (економіка/маркетинг/інженерія);
- Відповідальність та вміння працювати в команді;
- Уважність до деталей та аналітичні навички;
- Знання англійської мови (не нижче рівня intermediate).
Обов’язки:
- Системний розвиток програми лояльності;
- Робота в процесінгу Sparta Loyalty System: налаштування акційних механік/комунікацій, тестування, запуск;
- Автоматизація процесів відділу CRM, створення та налаштування ланцюжків взаємодії з клієнтами;
- Співпраця з партнерами щодо спільних проєктів, які стосуються програми лояльності та взаємодії з клієнтами;
- Впровадження/покращення процесів в рамках інтеграції програми лояльності (мобільний застосунок, каса, зовнішні партнери);
- Написання флоу та технічних завдань розробникам, комунікація та супровід проєкту від ідеї до реалізації;
- Оцінка існуючих технічних можливостей, виявлення слабких місць та їх оптимізація для досягнення кращої взаємодії з клієнтами та поліпшення клієнтського досвіду;
- Взаємодія з командою для створення та реалізації ефективних промо-кампаній.
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Графік: пн-пт з 09:00—18:00;
- Корпоративну розвозку від/до ст.м. Академмістечко;
- Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
- Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК;
- Участь у проектах, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94 або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Офіс-менеджер
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Адміністратора/помічника керівника на ресепшн центрального офісу.
Від кандидата очікуємо:
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
- Знання ділового етикету, гостинність, відповідальність;
- Високі комунікативні навички, вміння знаходити спільну мову із різними людьми;
- Впевнене користування ПК (MS Office, Outlook, Інтернет, оргтехніка, робота з міні АТС);
- Проактивність, бажання розвиватися, високий рівень особистої відповідальності;
- Презентабельний зовнішній вигляд та готовність дотримуватися правил дрес-коду, притаманний посаді.
Завдання, які будуть стояти перед Вами:
- Адміністративна підтримка офісу;
- Прийом і розподілення вхідних дзвінків, листів, отримання кореспонденції; своєчасна обробка та розподіл усієї вхідної інформації;
- Організація зустрічей, переговорів, нарад; бронювання переговорних кімнат;
- Взаємодія з внутрішніми підрозділами компанії, вирішення поточних завдань;
- Зустрічати гостей та контрагентів на рецепції, приготування кави та чаю за;
- Співпрацювати з кур’єрськими службами з питань доставки документів та кореспонденції;
- Пошук та аналіз необхідної інформації; виконання окремих доручення керівника.
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Графік: пн-пт з 8:30—17:30;
- Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
- Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.
- Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б. (є розвозки від ст.м. Академмістечко, Почайна, Дорогожичі, Шулявська)
Ми віримо, що дивовижний сервіс — це зовсім не складно!
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94 або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Бухгалтер із заробітної плати
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Бухгалтера по нарахуванні заробіньої плати!
Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б. (є розвезення від ст. м. Академмістечко, та ст.м. Почайна- Дорогожичі-Шулявська)
Запрошуємо Вас стати частиної нашої KLO-родини, якщо Ви маєте:
- вищу освіту (облік/аудит/фінанси)
- досвід роботи бухгалтером в даному напрямку від 2-х років;
- знання діючого законодавства бухгалтерського обліку;
- впевнений користувач ПК;
- відмінні знання та практичні застосування ПКУ, ПСБУ
- знання 1С УПП 8.3, Word, Excel
- уважність, порядність та швидкість в роботі;
Завдання, які будуть стояти перед Вами:
- Ведення обліку нарахування та виплати заробітної плати
- Нарахування відпускних, лікарняних, мобілізованим, відрядження
- Нарахування виплат по договору ЦПХ
- Проведення утримань з заробітної плати
- Формування заявок у ФСС по лікарняних листах
- Формування довідок по запиту працівників
- Комунікація з виконавчими службами та здача звітів по виконавчих листах
- Формування і здача звітності (1ДФ, ЄСВ, статистична звітність)
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Графік: пн-пт з 08:30—17:30;
- Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
- Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК;
- Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94 або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Інженер ПЗ 1С!
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO!
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані в свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Інженера ПЗ 1С!
Від кандидата очікуємо:
- Наявність знань в предметній області: бухгалтерський облік, облік торгових операцій, операційний облік;
- Досвід доопрацювання та розробки документів, модулів, звітів (СКД), планів обміну, фонових завдань, тощо у 1С BAS / 1С 8.3 від 2 років;
- досвід розробки на керованих формах 1С BAS;
- досвід роботи з програмами подання електронної звітності, едо (вчасно, edin, comarch, m.e.doc ), банк-клієнтами;
- Знання api, xml, json, edi, web-services;
- Досвід написання sql-запитів;
- Адміністрування декількох різних платформ і конфігурацій.
Що потрібно робити:
- Доопрацювання та супровід конфігурацій 1С 8.3 УПП, УТ, BAS АГРО Бухгалтерія та інших нетипових конфігурацій;
- Розробляти новий функціонал в системі 1С 8.3 згідно ТЗ;
- Розробляти звіти згідно ТЗ;
- Налаштовувати обмін та інтеграцію з іншими інформаційними системами (api, web-сервіси, xml, інші бази 1С8);
- Оптимізувати існуючі алгоритми;
- Підтримувати та консультувати користувачів;
- Писати інструкції користувачів щодо розробленого нового функціоналу в 1С8.
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Графік: пн-пт з 08:30-17:30;
- Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
- Приємні знижки на пальне та смаколики на наших АЗК;
- Участь у проектах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.
Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б.
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94 або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Заступник начальника АЗК /Товарознавець
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO!
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Заступника начальника АЗК /Товарознавця!
Від кандидата очікуємо:
· Наявність вищої або спеціальної освіти (бажано торгово-економічна);
· Досвід роботи в сфері рітейлу на посаді товарознавця, адміністратора від 1-го року;
· Володіння знаннями ПК, Word, Excell на рівні впевненого користувача (досвід роботи в 1С.8 є обов’язковим);
· Орієнтування в касовій дисципліні;
· Досвід роботи на керівній посаді.
Завдання, які будуть стояти перед Вами :
· Прийом товару;
· Робота з постачальниками;
· Контроль відсутності протермінованого товару, контроль залишків;
· Робота з персоналом.
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
· Офіційне працевлаштування;
· Гнучкий графік роботи;
· Зручна локація;
· Безкоштовне навчання;
· Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК.
Ми віримо, що дивовижний сервіс — це зовсім не складно!
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94 або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Для преси
PR-відділ мережі АЗК KLO
