Історія
1995
Столична мережа автозаправних станцій KLO була заснована в 1995 році киянами. Перша АЗС під фірмовими кольорами і брендом KLO була відкрита в смт Корчувате. Відтоді компанія пройшла складний шлях, щоб досягти сьогоднішнього успіху. Починаючи з 1997, мережу KLO поповнювалася 3-4 АЗС щорічно.
2001
У період з 2001 по 2005 роки автозаправні станції KLO працювали під торговою маркою ТНК. За цей час наша мережа розширилась вдвічі, і акціонерами компанії було ухвалено рішення про вихід з торгової мережі і просуванні власного бренду KLO.
2005
Розширюючи географію присутності бренду KLO, компанія стає національною - наші АЗС з'явилися в Чернігівській і Житомирській областях. Рік потому ми запустили обслуговування по фірмовим смарт-картками KLO, чинним в нашій і партнерської мережі. Починає працювати «Гаряча лінія», оператори якої завжди готові відповісти на будь-які питання наших клієнтів.
2008
На своїх АЗК KLO пропонує не тільки пальне, а намагається задовольнити все більше потреб клієнта - від повноцінного гарячого обіду до мийки автомобіля. Щоб покрити щораз більше енергоспоживання, ми вирішили скористатися перевагами відновлюваної енергії. У 2008 році на АЗС мережі з'явилися сонячні колектори. З 2013 року в геліосистеми, твердопаливні котли, фотовольтаїку і термоаккумулятори було вкладено близько 6 млн гривень. Водночас близько 1 млн гривень на рік становить для KLO економічний ефект від «сонячного бізнесу».
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
2019
На сьогодні мережа автозаправних станцій KLO налічує 64 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях. Програма лояльності ДякуYOU system об'єднує понад 2 000 000 водіїв. Компанія є лідером серед операторів паливного ринку в області розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує громадські організації в питаннях захисту навколишнього середовища, розвитку спорту, волонтерських програм.
1995
Столична мережа автозаправних станцій KLO була заснована в 1995 році киянами. Перша АЗС під фірмовими кольорами і брендом KLO була відкрита в смт Корчувате. Відтоді компанія пройшла складний шлях, щоб досягти сьогоднішнього успіху. Починаючи з 1997, мережу KLO поповнювалася 3-4 АЗС щорічно.
2001
У період з 2001 по 2005 роки автозаправні станції KLO працювали під торговою маркою ТНК. За цей час наша мережа розширилась вдвічі, і акціонерами компанії було ухвалено рішення про вихід з торгової мережі і просуванні власного бренду KLO.
2005
Розширюючи географію присутності бренду KLO, компанія стає національною - наші АЗС з'явилися в Чернігівській і Житомирській областях. Рік потому ми запустили обслуговування по фірмовим смарт-картками KLO, чинним в нашій і партнерської мережі. Починає працювати «Гаряча лінія», оператори якої завжди готові відповісти на будь-які питання наших клієнтів.
2019
На сьогодні мережа автозаправних станцій KLO налічує 64 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях. Програма лояльності ДякуYOU system об'єднує понад 2 000 000 водіїв. Компанія є лідером серед операторів паливного ринку в області розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує громадські організації в питаннях захисту навколишнього середовища, розвитку спорту, волонтерських програм.
2008
На своїх АЗК KLO пропонує не тільки пальне, а намагається задовольнити все більше потреб клієнта - від повноцінного гарячого обіду до мийки автомобіля. Щоб покрити щораз більше енергоспоживання, ми вирішили скористатися перевагами відновлюваної енергії. У 2008 році на АЗС мережі з'явилися сонячні колектори. З 2013 року в геліосистеми, твердопаливні котли, фотовольтаїку і термоаккумулятори було вкладено близько 6 млн гривень. Водночас близько 1 млн гривень на рік становить для KLO економічний ефект від «сонячного бізнесу».
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
Соціальна
відповідальність
Корпоративна соціальна відповідальність повинна стати в Україні трендом.
Для столичної мережі KLO соціальна відповідальність - не лише ще один з кроків на шляху до європейських стандартів, а й щире бажання запропонувати допомогу там, де вона дуже потрібна. Для вирішення питань, в яких складно досягти потрібних результатів адміністративними методами, ми знаходимо нестандартні прийоми.
Для столичної мережі KLO соціальна відповідальність - не лише ще один з кроків на шляху до європейських стандартів, а й щире бажання запропонувати допомогу там, де вона дуже потрібна. Для вирішення питань, в яких складно досягти потрібних результатів адміністративними методами, ми знаходимо нестандартні прийоми.
Більше проектів
Тендерні закупівлі
Компанія KLO відкрита до партнерства з тими, хто хоче будувати свій бізнес разом з нами. Ми проводимо тендери і ретельно вибираємо партнерів. Ми висуваємо прозорі умови і гарантуємо, що виграє той, хто запропонує найкращі і найбільш вигідні умови співпраці.
Вакансії
Компанія KLO шукає виняткових людей, які вміють вражати, визначили своє покликання
і закохані в свою справу. Ми з радістю приймемо вас в нашу команду, якщо ви поділяєте нашу
найголовнішу цінність - задоволення клієнта.
Якщо ви хочете працювати в компанії KLO, відправляйте резюме на електронну адресу:
job@klo.ua
Для преси
PR-відділ мережі АЗК KLO
Якщо вам потрібна інформація про компанію KLO або коментар експертів паливного ринку, зверніться, будь ласка, в наш відділ зі зв'язків з громадськістю. Ми будемо раді відповісти на ваші запитання в найкоротші терміни.