Проекти
10/02/2020

KLO віддає частину прибутку від продажу кави дітям фонду «Таблеточки»

Мережа АЗК KLO запустила довгострокову соціальну кампанію на користь підопічних фонду «Таблеточки».

25 копійок від прибутку з кожного гарячого напою мережа АЗК KLO направляє у фонд «Таблеточки». Це закриває щомісячну потребу в ліках онкогематологічного дитячого відділення  Київського обласного онкологічного диспансеру, у якому постійно проходять лікування 40 дітей. Кампанія довгострокова і триватиме з 1 травня 2018 року до 31 травня 2019 року.

«Дитячий рак виліковний. Перемогти його можна спільно, купуючи ліки, оплачуючи лікування, навчаючи медиків. Я вдячна мережі АЗС KLO за системну підтримку дітей-пацієнтів у Київському обласному онкологічному диспансері. Довготривала допомога дає батькам впевненість, що ліки для дітей будуть сьогодні, завтра та за місяць», – основателька фонду «Таблеточки» Ольга Кудиненко.

«Наша мета – допомогти дітям вилікуватись. Чим більше людей усвідомлюватимуть важливість фінансової підтримки дітей, тим швидше вони одужуватимуть. При цьому ми не хотіли обтяжувати наших клієнтів пропозицією купити додатковий товар, заробіток з якого могли би направити на благодійність. Ми вирішили просто віддати частину свого прибутку від найпопулярнішого, після пального, продукту в нашій мережі. Каву та інші гарячі напої п’ють всі, а отже кожен зможе допомогти, не докладаючи додаткових зусиль. Ви п’єте свою звичну ранкову каву, а ми дякуємо вам та віддаємо частину прибутку дітям. Спеціально під кампанію ми замінили стіки з цукром на пакетики і розмістили на них малюнки дітей підопічних фонду, щоб нагадати дорослим, що дитинство – це час для ігор та веселощів, а не для боротьби із захворюваннями», – В’ячеслав Стешенко, співвласник мережі АЗК KLO.


Довідка

«Таблеточки» – благодійний фонд, який захищає інтереси дітей з онкологічними захворюваннями в Україні. Фонд надає адресну, психологічну, паліативну допомогу та системно допомагає медикаментами 13 онковідділенням по всій Україні.

Мережа автозаправних комплексів KLO нараховує 62 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками у столичному регіоні. Компаніє є лідером серед операторів паливного ринку у галузі розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує суспільні організації у питаннях захисту довкілля, розвитку спорту та волонтерських програм.

ПОВЕРНУТИСЯ ДО СПИСКУ ПРОЕКТІВ

Допомога від KLO в боротьбі з епідемією коронавірусу
Найбільший в Європі мурал на АЗС з’явився в Києві
Як працює “знижка в бак”?
top arrow
Вгору