Історія

1995

Столична мережа автозаправних станцій KLO була заснована в 1995 році киянами. Перша АЗС під фірмовими кольорами і брендом KLO була відкрита в смт Корчувате. Відтоді компанія пройшла складний шлях, щоб досягти сьогоднішнього успіху. Починаючи з 1997, мережу KLO поповнювалася 3-4 АЗС щорічно.

2001

У період з 2001 по 2005 роки автозаправні станції KLO працювали під торговою маркою ТНК. За цей час наша мережа розширилась вдвічі, і акціонерами компанії було ухвалено рішення про вихід з торгової мережі і просуванні власного бренду KLO.

2005

Розширюючи географію присутності бренду KLO, компанія стає національною - наші АЗС з'явилися в Чернігівській і Житомирській областях. Рік потому ми запустили обслуговування по фірмовим смарт-картками KLO, чинним в нашій і партнерської мережі. Починає працювати «Гаряча лінія», оператори якої завжди готові відповісти на будь-які питання наших клієнтів.

2008

На своїх АЗК KLO пропонує не тільки пальне, а намагається задовольнити все більше потреб клієнта - від повноцінного гарячого обіду до мийки автомобіля. Щоб покрити щораз більше енергоспоживання, ми вирішили скористатися перевагами відновлюваної енергії. У 2008 році на АЗС мережі з'явилися сонячні колектори. З 2013 року в геліосистеми, твердопаливні котли, фотовольтаїку і термоаккумулятори було вкладено близько 6 млн гривень. Водночас близько 1 млн гривень на рік становить для KLO економічний ефект від «сонячного бізнесу».

У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.

У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.

У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.

2019

На сьогодні мережа автозаправних станцій KLO налічує понад 70 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях. Програма лояльності ДякуYOU system об'єднує понад 2 000 000 водіїв. Компанія є лідером серед операторів паливного ринку в області розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує громадські організації в питаннях захисту навколишнього середовища, розвитку спорту, волонтерських програм.

1995

Столична мережа автозаправних станцій KLO була заснована в 1995 році киянами. Перша АЗС під фірмовими кольорами і брендом KLO була відкрита в смт Корчувате. Відтоді компанія пройшла складний шлях, щоб досягти сьогоднішнього успіху. Починаючи з 1997, мережу KLO поповнювалася 3-4 АЗС щорічно.

2001

У період з 2001 по 2005 роки автозаправні станції KLO працювали під торговою маркою ТНК. За цей час наша мережа розширилась вдвічі, і акціонерами компанії було ухвалено рішення про вихід з торгової мережі і просуванні власного бренду KLO.

2005

Розширюючи географію присутності бренду KLO, компанія стає національною - наші АЗС з'явилися в Чернігівській і Житомирській областях. Рік потому ми запустили обслуговування по фірмовим смарт-картками KLO, чинним в нашій і партнерської мережі. Починає працювати «Гаряча лінія», оператори якої завжди готові відповісти на будь-які питання наших клієнтів.

2019

На сьогодні мережа автозаправних станцій KLO налічує понад 70 АЗК з власними ресторанами, магазинами, кафе, мийками в Києві, Київській, Житомирській та Чернігівській областях. Програма лояльності ДякуYOU system об'єднує понад 2 000 000 водіїв. Компанія є лідером серед операторів паливного ринку в області розвитку альтернативних джерел енергії. KLO активно підтримує громадські організації в питаннях захисту навколишнього середовища, розвитку спорту, волонтерських програм.

2008

На своїх АЗК KLO пропонує не тільки пальне, а намагається задовольнити все більше потреб клієнта - від повноцінного гарячого обіду до мийки автомобіля. Щоб покрити щораз більше енергоспоживання, ми вирішили скористатися перевагами відновлюваної енергії. У 2008 році на АЗС мережі з'явилися сонячні колектори. З 2013 року в геліосистеми, твердопаливні котли, фотовольтаїку і термоаккумулятори було вкладено близько 6 млн гривень. Водночас близько 1 млн гривень на рік становить для KLO економічний ефект від «сонячного бізнесу».

У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.

У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.

У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.

Соціальна
відповідальність

Корпоративна соціальна відповідальність повинна стати в Україні трендом.
Для столичної мережі KLO соціальна відповідальність - не лише ще один з кроків на шляху до європейських стандартів, а й щире бажання запропонувати допомогу там, де вона дуже потрібна. Для вирішення питань, в яких складно досягти потрібних результатів адміністративними методами, ми знаходимо нестандартні прийоми.
Допомога від KLO в боротьбі з епідемією коронавірусу
KLO віддає частину прибутку від продажу кави дітям фонду «Таблеточки»
Як працює “знижка в бак”?

Тендерні закупівлі

Компанія KLO відкрита до партнерства з тими, хто хоче будувати свій бізнес разом з нами. Ми проводимо тендери і ретельно вибираємо партнерів. Ми висуваємо прозорі умови і гарантуємо, що виграє той, хто запропонує найкращі і найбільш вигідні умови співпраці.

Вакансії

Компанія KLO шукає виняткових людей, які вміють вражати, визначили своє покликання і закохані в свою справу. Ми з радістю приймемо вас в нашу команду, якщо ви поділяєте нашу найголовнішу цінність - задоволення клієнта. Якщо ви хочете працювати в компанії KLO, відправляйте резюме на електронну адресу: job@klo.ua

Керівника відділу управління товарними запасами

Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO!

Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють найголовнішу цінність — задоволення клієнта!

 Запрошуємо в команду Керівника відділу управління товарними запасами, який допоможе в побудові та подальшому супроводі якісної системи УТЗ!

Локація: Київ. проспект Георгія Нарбута 8а

Від кандидата очікуємо:

  • Досвід керування командами: практичний досвід організації роботи команди, розподілу завдань та управління ресурсами, навчання й мотивації персоналу.
  • Навички стратегічного планування: здатність визначати довгострокові цілі, розробляти стратегії управління товарними запасами з урахуванням аналізу попиту, ринкових тенденцій та ризиків.
  • Експертиза в управлінні запасами: глибокі знання принципів планування, оптимізації та контролю рівня запасів, включно зі створенням страхових запасів і реагуванням на коливання попиту.
  • Аналітичні здібності: досвід оцінки ефективності процесів, виявлення зон для вдосконалення, зниження витрат та прийняття рішень на основі даних.
  • Технічна грамотність: розуміння сучасних IT-рішень для автоматизації процесів управління запасами; досвід співпраці з IT-відділом для впровадження таких систем.
  • Комунікаційні навички: вміння ефективно взаємодіяти з іншими департаментами для інтегрованого підходу до управління товарними запасами.
  • Досвід роботи з аналітикою: здатність контролювати звітність, аналізувати дані та використовувати їх для оптимізації процесів і стратегій.
  • Орієнтація на результат: вміння працювати в динамічному середовищі, приймати швидкі управлінські рішення та адаптувати стратегії до змін у бізнес-середовищі.

 

Основні обов’язки:

  • Управління командою: організація і контроль роботи, розподіл завдань, управління ресурсами. Навчання, розвиток та оцінка ефективності працівників.
  • Стратегічне планування та координація роботи підрозділу: визначення довгострокових цілей відділу, планування розвитку запасів на основі аналізу попиту та тенденцій ринку. Комунікація з іншими підрозділами.
  • Аналіз ефективності процесів: оцінка ефективності процесів управління запасами, виявлення зон для оптимізації та вдосконалення, розробка нових підходів і методів для зниження витрат на запаси.
  • Співпраця з IT для впровадження автоматизації замовлень, розробки систем управління товарними запасами. Оцінка та впровадження нових технологій, які підвищують ефективність прогнозування та обліку.
  • Звітність і аналітика: контроль підготовки аналітичних звітів про стан запасів та ефективність процесів. Використання даних для коригування стратегії управління запасами.

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування в стабільній компанії з багаторічною історією.
  • Цікаву роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва.
  • Можливість реалізувати свій потенціал та застосувати навички при побудові та супроводі напрямку.
  • Графік роботи 5/2 з 08:30 до 17:30. Можливий гібридний формат роботи.
  • Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК.

 

Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94

або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua

 | 02.01.2025

Категорійний менеджер

Ми компанія, що працює під брендом KLO.

Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!

Запрошуємо до команди Категорійного менеджера в комерційний відділ Департаменту непаливних продажів.

 

Запрошуємо Вас стати частиної нашої KLO-родини, якщо Ви:

  • маєте досвід роботи на подібній посаді від 2-х років;
  • володієте принципами категорійно менеджменту, формування ціноутворення, планування, бюджетування;
  • володієте досвідом роботи саме в рітейлі;
  • готові працювати в команді, проявляти ініціативність, аналітично мислити.

 

Завдання, які будуть стояти перед Вами:

  • розробка стратегії розвитку категорії
  • тактичні кроки по забезпеченню ефективної реалізації стратегії: розвиток асортиментної групи, збільшення товарообігу, маржинальність;
  • моніторинг і аналіз ринку в Україні та за кордоном: асортиментні пропозиції, ціноутворення, розрахунок дохідності;
  • ведення переговорів з контрагентами; контроль виконання домовленостей, контроль рахунків.
  • контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
  • планування фінансової ефективності категорії;
  • планування і формування плану закупок і реалізації, формування пропозицій по покращенню показників продажу, попередження простоїв в реалізації;
  • створення і керування асортиментними матрицями (наповнення, аналіз показників)

 

Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:

  • Офіційне працвелашитування;
  • Графік: пн-пт з 8:30—17:30;
  • Локація: пр. Визволителів, 8 А (ст.м. Дарниця)
  • Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
  • Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК;
  • Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень

 

Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94

або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua

 | 02.01.2025

Бухгалтер у відділ послуг та ТМЦ!

Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.

Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!

Запрошуємо до команди Бухгалтера у Відділ послуг та ТМЦ!

Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б. (є розвозки від ст.м. Академмістечко, Почайна, Дорогожичі, Шулявська).

 

Від кандидата очікуємо:

  • Освіта вища (економіка, облік та аудит, фінанси);
  • Знання діючого законодавства;
  • Досвід роботи від 2-х років;
  • Впевнений користувач 1С 8.2, М.E.Doc;
  • Вміння працювати з більшим обсягом інформації;
  • Комунікабельність, уважність, відповідальність, стресостійкість, бажання вчитися та розвиватися.

 

Завдання, які будуть стояти перед Вами:

  • Ведення первинного обліку по ділянці;
  • Прибуткування та реалізація ТМЦ та послуг;
  • Акти звірки с контрагентами, взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями;
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • Вхідні та вихідні ПН. Реєстраці ПН, ПК;
  • Супроводження та проведенні в бух. обліку інвентаризацій основних засобів та інших (не товарних) ТМЦ.

 

Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік: пн-пт з 8:30—17:30;
  • Роботу в крутій командіоднодумців, підтримку колег та керівництва;
  • Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.

 

Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94

або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua

 | 02.01.2025

Бухгалтера (Клієнт-банк)

Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.

Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!

Запрошуємо до команди Бухгалтера (Клієнт-банк) !

Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б. (є розвезення від ст. м. Академмістечко, та ст.м. Почайна- Дорогожичі-Шулявська)

 

Запрошуємо Вас стати частиної нашої KLO-родини, якщо Ви маєте:

  • вищу освіту (облік/аудит/фінанси)
  • досвід роботи бухгалтером з банківських операцій ;
  • досвід роботи з клієнт-банками різних банків;
  • знання діючого законодавства бухгалтерського обліку;
  • впевнений користувач ПК;
  • вміння працювати в 1С 8.3, M.E.Doc; Клієнт-Банк, Вчасно;
  • уважність, порядність та швидкість в роботі;

 

Завдання, які будуть стояти перед Вами:

  • Щоденне рознесення банківських виписок по рахунках.
  • Внесення в клієнт-банк рахунків на оплату
  • Листування з банками
  • Формування заявок на купівлю валюти
  • Формування пакетів документів по валютним операціям по запитам банку
  • Створення платежів
  • Здійснення моніторингу надходження коштів та залишків на рахунку;
  • Здійснення постійного моніторингу проведення оплат банком

 

Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік: пн-пт з 08:30—17:30;
  • Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
  • Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК;
  • Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.

 

Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94

або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua

 | 02.01.2025

Заправник на АЗК

Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.

Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!

Запрошуємо до команди Заправника на АЗК!

 

Локації (Київ та область) :

  • Автозаправна станція м. Київ, вул. Покільська, 4
  • Автозаправна станція м. Київ, пр-т. Бажана, 2-Б
  • Автозаправна станція м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 57
  • Автозаправна станція с.Святопетрівське, вул. Білгородська, 40
  • Автозаправна станція с. ПП Борщагівка, вул. В.Кільцева, 2
  • Автозаправна станція м. Київ, вул. Полярна, 12/1

 

Від кандидата очікуємо:

  • Привітність та відкритість до спілкування, готовність допомагати людям;
  • Відповідальність, уважність до деталей.

 

Завдання, які будуть стояти перед Вами:

  • Якісне та мобільне обслуговування покупців у відповідності до стандартів компанії
  • Інформування клієнтів про актуальні акції компанї, про можливості програми лояльності;

 

Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:

  • Офіційне працевлаштування;
  • Гнучкий графік роботи;
  • Безкоштовне навчання;
  • Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК.

Ми віримо, що дивовижний сервіс — це зовсім не складно!

 

Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94

або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua

 | 02.01.2025
Розроблено компанією rabota.ua спеціально для компанії KLO

Для преси

PR-відділ мережі АЗК KLO

Якщо вам потрібна інформація про компанію KLO або коментар експертів паливного ринку, зверніться, будь ласка, в наш відділ зі зв'язків з громадськістю. Ми будемо раді відповісти на ваші запитання в найкоротші терміни.

Преса про нас

Як уберегти свою автівку? Відповідь одна — використовувати тільки якісне пальне
KLO створили 20 підказок-маршрутів із фактами про архітектуру до Дня Києва
KLO випустила автомобільні наліпки на підтримку гендерної рівності
Мережа АЗС KLO презентує пальне Shebel виробництва Шебелинського НПЗ
Найбільший в Європі мурал на АЗС з’явився в Києві
top arrow
Вгору