Історія
1995
2001
2005
2008
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
2019
1995
2001
2005
2019
2008
У грудні 2011 року KLO запускає програму лояльності ДякуYOU system по всій мережі АЗК, магазинів і ресторанів, залучаючи і партнерів. Карта лояльності є ключем до участі у всіх акціях на АЗК, а учасники програми регулярно отримують знижки на паливо або інші корисні пропозиції.
У квітні 2012 ми запустили першу повномасштабну акцію для своїх клієнтів «Стати шейхом просто». Учасниками програми стало рекордна кількість людей, троє з них «стали шейхами», отримавши по 2400 літрів палива в подарунок від KLO.
У грудні 2013 роки ми відкрили при АЗС першу кав'ярню KAWA Bar, на сьогодні в мережі їх працює 20.
Соціальна
відповідальність
Для столичної мережі KLO соціальна відповідальність - не лише ще один з кроків на шляху до європейських стандартів, а й щире бажання запропонувати допомогу там, де вона дуже потрібна. Для вирішення питань, в яких складно досягти потрібних результатів адміністративними методами, ми знаходимо нестандартні прийоми.
Тендерні закупівлі
Вакансії
Керівника відділу управління товарними запасами
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO!
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо в команду Керівника відділу управління товарними запасами, який допоможе в побудові та подальшому супроводі якісної системи УТЗ!
Локація: Київ. проспект Георгія Нарбута 8а
Від кандидата очікуємо:
- Досвід керування командами: практичний досвід організації роботи команди, розподілу завдань та управління ресурсами, навчання й мотивації персоналу.
- Навички стратегічного планування: здатність визначати довгострокові цілі, розробляти стратегії управління товарними запасами з урахуванням аналізу попиту, ринкових тенденцій та ризиків.
- Експертиза в управлінні запасами: глибокі знання принципів планування, оптимізації та контролю рівня запасів, включно зі створенням страхових запасів і реагуванням на коливання попиту.
- Аналітичні здібності: досвід оцінки ефективності процесів, виявлення зон для вдосконалення, зниження витрат та прийняття рішень на основі даних.
- Технічна грамотність: розуміння сучасних IT-рішень для автоматизації процесів управління запасами; досвід співпраці з IT-відділом для впровадження таких систем.
- Комунікаційні навички: вміння ефективно взаємодіяти з іншими департаментами для інтегрованого підходу до управління товарними запасами.
- Досвід роботи з аналітикою: здатність контролювати звітність, аналізувати дані та використовувати їх для оптимізації процесів і стратегій.
- Орієнтація на результат: вміння працювати в динамічному середовищі, приймати швидкі управлінські рішення та адаптувати стратегії до змін у бізнес-середовищі.
Основні обов’язки:
- Управління командою: організація і контроль роботи, розподіл завдань, управління ресурсами. Навчання, розвиток та оцінка ефективності працівників.
- Стратегічне планування та координація роботи підрозділу: визначення довгострокових цілей відділу, планування розвитку запасів на основі аналізу попиту та тенденцій ринку. Комунікація з іншими підрозділами.
- Аналіз ефективності процесів: оцінка ефективності процесів управління запасами, виявлення зон для оптимізації та вдосконалення, розробка нових підходів і методів для зниження витрат на запаси.
- Співпраця з IT для впровадження автоматизації замовлень, розробки систем управління товарними запасами. Оцінка та впровадження нових технологій, які підвищують ефективність прогнозування та обліку.
- Звітність і аналітика: контроль підготовки аналітичних звітів про стан запасів та ефективність процесів. Використання даних для коригування стратегії управління запасами.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування в стабільній компанії з багаторічною історією.
- Цікаву роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва.
- Можливість реалізувати свій потенціал та застосувати навички при побудові та супроводі напрямку.
- Графік роботи 5/2 з 08:30 до 17:30. Можливий гібридний формат роботи.
- Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК.
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94
або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Категорійний менеджер
Ми компанія, що працює під брендом KLO.
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Категорійного менеджера в комерційний відділ Департаменту непаливних продажів.
Запрошуємо Вас стати частиної нашої KLO-родини, якщо Ви:
- маєте досвід роботи на подібній посаді від 2-х років;
- володієте принципами категорійно менеджменту, формування ціноутворення, планування, бюджетування;
- володієте досвідом роботи саме в рітейлі;
- готові працювати в команді, проявляти ініціативність, аналітично мислити.
Завдання, які будуть стояти перед Вами:
- розробка стратегії розвитку категорії
- тактичні кроки по забезпеченню ефективної реалізації стратегії: розвиток асортиментної групи, збільшення товарообігу, маржинальність;
- моніторинг і аналіз ринку в Україні та за кордоном: асортиментні пропозиції, ціноутворення, розрахунок дохідності;
- ведення переговорів з контрагентами; контроль виконання домовленостей, контроль рахунків.
- контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
- планування фінансової ефективності категорії;
- планування і формування плану закупок і реалізації, формування пропозицій по покращенню показників продажу, попередження простоїв в реалізації;
- створення і керування асортиментними матрицями (наповнення, аналіз показників)
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працвелашитування;
- Графік: пн-пт з 8:30—17:30;
- Локація: пр. Визволителів, 8 А (ст.м. Дарниця)
- Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
- Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК;
- Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94
або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Бухгалтер у відділ послуг та ТМЦ!
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Бухгалтера у Відділ послуг та ТМЦ!
Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б. (є розвозки від ст.м. Академмістечко, Почайна, Дорогожичі, Шулявська).
Від кандидата очікуємо:
- Освіта вища (економіка, облік та аудит, фінанси);
- Знання діючого законодавства;
- Досвід роботи від 2-х років;
- Впевнений користувач 1С 8.2, М.E.Doc;
- Вміння працювати з більшим обсягом інформації;
- Комунікабельність, уважність, відповідальність, стресостійкість, бажання вчитися та розвиватися.
Завдання, які будуть стояти перед Вами:
- Ведення первинного обліку по ділянці;
- Прибуткування та реалізація ТМЦ та послуг;
- Акти звірки с контрагентами, взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями;
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
- Вхідні та вихідні ПН. Реєстраці ПН, ПК;
- Супроводження та проведенні в бух. обліку інвентаризацій основних засобів та інших (не товарних) ТМЦ.
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Графік: пн-пт з 8:30—17:30;
- Роботу в крутій командіоднодумців, підтримку колег та керівництва;
- Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94
або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Бухгалтера (Клієнт-банк)
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Бухгалтера (Клієнт-банк) !
Локація: м. Київ, вул. М. Трублаїні 1-Б. (є розвезення від ст. м. Академмістечко, та ст.м. Почайна- Дорогожичі-Шулявська)
Запрошуємо Вас стати частиної нашої KLO-родини, якщо Ви маєте:
- вищу освіту (облік/аудит/фінанси)
- досвід роботи бухгалтером з банківських операцій ;
- досвід роботи з клієнт-банками різних банків;
- знання діючого законодавства бухгалтерського обліку;
- впевнений користувач ПК;
- вміння працювати в 1С 8.3, M.E.Doc; Клієнт-Банк, Вчасно;
- уважність, порядність та швидкість в роботі;
Завдання, які будуть стояти перед Вами:
- Щоденне рознесення банківських виписок по рахунках.
- Внесення в клієнт-банк рахунків на оплату
- Листування з банками
- Формування заявок на купівлю валюти
- Формування пакетів документів по валютним операціям по запитам банку
- Створення платежів
- Здійснення моніторингу надходження коштів та залишків на рахунку;
- Здійснення постійного моніторингу проведення оплат банком
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Графік: пн-пт з 08:30—17:30;
- Роботу в крутій команді однодумців, підтримку колег та керівництва;
- Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК;
- Участь у проєктах компанії, що дає можливість отримати нові навички, прокачати скіли та підвищити свій професійний та кар’єрний рівень.
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94
або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Заправник на АЗК
Привіт! Ми компанія, що працює під брендом KLO.
Шукаємо надзвичайних людей, які вміють вражати та закохані у свою справу. Тож завжди раді вітати в команді талановитих фахівців, які поділяють нашу найголовнішу цінність — задоволення клієнта!
Запрошуємо до команди Заправника на АЗК!
Локації (Київ та область) :
- Автозаправна станція м. Київ, вул. Покільська, 4
- Автозаправна станція м. Київ, пр-т. Бажана, 2-Б
- Автозаправна станція м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 57
- Автозаправна станція с.Святопетрівське, вул. Білгородська, 40
- Автозаправна станція с. ПП Борщагівка, вул. В.Кільцева, 2
- Автозаправна станція м. Київ, вул. Полярна, 12/1
Від кандидата очікуємо:
- Привітність та відкритість до спілкування, готовність допомагати людям;
- Відповідальність, уважність до деталей.
Завдання, які будуть стояти перед Вами:
- Якісне та мобільне обслуговування покупців у відповідності до стандартів компанії
- Інформування клієнтів про актуальні акції компанї, про можливості програми лояльності;
Приєднавшись до нас, Ви отримаєте:
- Офіційне працевлаштування;
- Гнучкий графік роботи;
- Безкоштовне навчання;
- Приємні знижки на пальне та смаколики на АЗК.
Ми віримо, що дивовижний сервіс — це зовсім не складно!
Телефонуйте за номером: (067) 127−64−88, (067) 119−40−92, (067) 131−51−94
або скидайте своє резюме на електронну пошту: job@klo.ua
Для преси
PR-відділ мережі АЗК KLO
